The Guardian..

Tjohej!!
Allt bra mer er ikväll? Med mig är det toppen, sitter och får mitt hår "fixat" av syrran :P hehe får se hur det blir sen, jag färgar det om igen om ni nu inte förstod det :D..
Martina är på Big Bowl med jobbet idag så Petra och jag ska mysa i mitt rum och se på The guardian :).. Har ni sett den tidigare? Om inte så tycker jag att ni ska sitta bänkade nu klockan 21.00..

Idag har jag varit ledig, riktigt härligt.. Kusin med familj kom och grillade ikväll ännu härligare..
Imorron bär det först av till massa affärer för att hitta utstyrseln till vårt spex, sen drar vi till farmor för att picnika i parken *mysigt*..
Vad händer i helgen?

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback