Söndagkväll...

Gu va dagen har varit skiftande, först va det sol imorse sen började de regna och nu är det underbart kvälls väder, soligt och skönt i luften..Känner för att gå ut en sväng men har tyvärr en massa plugg att göra som jag skjutit på nu i säkert en vecka..
På tisdag ska vi ha FN rollspel i skolan. Li och jag valde att representerar Burkina Faso.. Hmm vet inte alls va det ladet står för så nu under kvällen har jag försökt leta en massa fakta.. Tänkte att det va en sån där 2 timmars uppgift som jag kunde göra dagen innan men än en gång trodde jag fel.. Så det blir väll förmodligen det jag kommer sitta med resten av kvällen, försöka bygga upp lite argument och åsikter så vi blir ett aktivit land(?) :P

Vad har ni gjort idag då?
Jag har mest flängt runt lite här och var sett en riktigt bra film "Taken". Sen åkte jag och syrran ut på ett litet äventur..
Nä men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna få nått gjort.. Suckar bara jag tänker på vilken lååång vecka jag har framför mig..

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback