Nu tar vi tag i det!!

Sorry för denne kassa uppdatering och vår totala ignorans till bloggen..
Vet inte riktigt varför det har blivit så, eller jo kanske för att min (Hannahs) dator typ totalt pajade sig för nån dag sedan och jag inte ens kommer in på den :S.. Därför även vår tidning inte kommit med något nytt..
Meen deppa inte ihopa, de kommer.. Vi har bestämt att vi har dessa fyra helgdagar på oss att ställa allt till rätta igen, det ska vi väll kunna fixa :)..

Lättast hade nog varit om man hade fått nån respons faktiskt, vi får lite då och då vilket är jätte kul :)
Men hade varit ännu roligare om ni hade kunnat berätta vad ni hade tyckt var kul att läsa om, och även som vi har efterlyst innan.. Om ni har lust att berätta något om er själva eller ställ frågor.. Vad som?
Vad tycker vi om dittan och dattan osv :)


Nu ska jag spåna på lite nya ideér, så jag återkommer ..

Hejsvejs!!
//Hannah & Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback