Nu är även jag frälst...

Nu har även jag tittat på Twilight, har länge vleat det men först nu den kom ut på film.
Jag hade inte möjligthet att gå och se den på bio så jag fick vänta till nu.
Alla har snackat om hur snygg Edward är men när han först kom in i matsalen tänkte
vad är det alla snackar om. Tyckte inte han såg något speciellt ut. Men sen ju längre filmen
går och man får se hans karaktär och personligheten där så blir man ju förälskad.

Tänk och ha en sånn beskyddare det hade ju varit underbart.
Synd man inte har det. Men det kankse man får någongång.

Glöm nu inte att rösta på oss i veckans blogg det kan ni göra här vi är blogg nr 4.
Skulle vara så kul om vi vann =)

Händer det något speciellt för er idag?
Själv ska jag inte göra speicellt mycket.


Vilken är er favvorit? Är det någon av dessa sorterna? Själv gillar jag den
med dinosaurier men vet inte vad den heter. Är det någon som vet?

//Martina

Kommentarer
Postat av: Petra

Fossil fuel!!! Kom på det nu!! haha =D

2009-05-03 @ 15:09:28
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/


Postat av: Jenny

Jag gill cookie dough men den hade ni inte med där. Den tycker jag är smarrigast =)

2009-05-03 @ 23:04:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback