Mardrömmar!

Då har jag slutat, det har varit en trevlig dag. Som Hannah skrev innan så har jag gått parad med våra stora barn. När jag körde till jobbet imorse så sa dom på radion att det skulle bli regn idag. Lyssnade på NRJ med Knappen och Hakim. Dom har ju ett moment där Hakim sjunger vädret och Knappen spelar. Då sjöng Hakim idag att det skulle bli regn. Jag satt i bilen och sjöng för mig själv. "Nä det ska inte alls bli regn, det går jag inte med på." Haha det blev inget regn.

Drömde imorse att jag hade försovit mig på en tisdag då börjar jag 8.00 och det blev värsta uppståndelsen runt detta i drömmen. Jag var rent förtvivlad. När jag vaknade imorse så somnade jag om igen efter klockan ringt. Vaknade igen kl6.00 och ska köra 6.30 så jag fick lite bråttom ändå.

Är ni morgonmänniskor eller ni har precis som jag svårt att komma upp på morgonen?

// Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback