Livsnjutare när solen e uppe....

Var ute och gick med Miro innan i det underbara vädret. Jag är inte den som tar eget initiativ till att göra det. Men idag då ville jag hellre gå ut och gå än vara inne och städa. När jag är ute o solen njuter jag till max, jag går och pratar inom mig själv och säger hur vackert och underbart väder det är ute. Jag hade mobilen med mig så jag tog lite bilder under min promenad. Fotograferad så fina buskar med fina blommor på. När jag hade kommit en bit på min runda upptäckte jag att utefotbollen hade kommit igång. Jag blev så avundsjuk, hade velat spela. Sista bilden är tagen på stället där vi lekte mycket när vi var små. På vintern var där massa snö så man kunde åka pulka och på sommaren var det röret som gällde. Solen lyser upp där länge på kvällen, helt underbart att sitta och njuta på en filt där med någon man tycker om.

// Martina

 
               
 
 
            

Kommentarer
Postat av: nathalie

fin blogg ;)

2009-05-20 @ 20:57:35
URL: http://nathalije.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback