Kafferep!

Sitter här i köket hemma hos mina föräldrar med mina systrar. Riktiga töntar är dom. Speciellt Hannah och jag kan vara ritkigt flippade ibland. Den ena systern hon blir så arg varje gång vi avbryter henne och hon inte får berätta det hon vill. Då kommer det massa glåpord ut fårn hennes mun. Den andra sitter och gör ett armband som man gjorde i när man gick i 6:an.  Jag blir rent trött på dom, Hannah kommer snart att sticka upp på sitt rum för att se ballar av stål. Kul för mig ch sitta här nere själv om Hannah tar upp sin dator.

Märker att detta inlägget är bara massa skit, har inte skrivit nått vettigt i detta inlägg.
Haha *skrattattack* Vilket kafferep vi har här asså. Nån som vill joina? 

//Martina


Kommentarer
Postat av: PH

Hmm låter nästan skoj. Hade nog velat joina!

2009-05-11 @ 22:44:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback