I never give up hope, when things get me down..

Tjohoo :)
Gud vad jag älskar Boyzone, ett tag för jääkligt längesen så var det Boyzone för hela slanten. Nu har det ju ändrats lite men dem är fortfarande så grymt bra :D Just nu pumpar "Working my way back to you" i öronen såå braaa..

Som ni kanske har sätt så har vi lyckats fixa en massa saker på bloggen, typ så man kan lyssna musik uppe på höger sida, vi fick även in det där med bloglovin.. Men det jag iaf har märkt är att många människor man frågar dock INTE alla är väldigt så hemliga och vill inte berätta, förstår inte varför(?) Jag menar varför inte hjälpa varandra istället!
Så om ifall det skulle va någon som inte har fått grepp på det än så hjälper vi eller jag gärna till, mycke roligare när man kan få in en massa roliga saker :)

Förresten vi hade ett mål idag att få 20 prenumeranter på bloglovin innan dagen är slut, men det har gått väldigt segt tyvärr. Fast å andra sidan så är dagen inte slut förräns om typ 35 minuter.. Så va säger ni? Tror ni att ni har lust att hjälpa oss, det är inte långt dit!

Tack till Maja som hjälpte oss iaf. En röst är alltid något! :D

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan inte se mp3 och klockan och allt det andra här uppe på datan?? :S

2009-05-10 @ 23:34:54
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback