Gomorron..

Allt bra med er idag? Är det någon mer än jag som tycker det känns som lördag idag? :P
Blev helt besviken när jag vaknade och trodde att min långa ledighet snart va slut *hehe* Men den har precis börjat såklart..
Det är sjukt varmt ute idag igen och vi blev frågade om vi ville komma och grilla med kusin och hennes familj, så tror det är vad som står på schemat idag.. Tänkte att jag skulle gå och väcka Martina, som somnade i soffan igårkväll.. Nu ligger hon inne i mammas och pappas rum och snarkar som tusan :P

Drömde värsta (mar)drömmen inatt.. Vaknade vid 5 och trodde jag skulle skita på mig, va helt inne på att det va på riktigt men sen ser jag att jag är i mitt eget rum :D
Fick en konstig fråga igår, eller konstig och konstig men den löd ungefär såhär:
-Eftersom ni skriver två stycken i er blogg, måste ni då kolla med varandra först om vad ni skriver? Eller alltså får ni lov att skriva vad ni vill?

Ha jadu, jag skriver precis vad jag vill och Martina har knappt ett skvatt att säga till om osså tvärtom.. Dock har vi nån regler, typ jag får inte prata om hennes "privatliv" och hon om mitt om vi inte själva tar upp det... Men det är nog alla eller den enda regel vi har.. Tycker den räcker gott och väl, kan bli tråkigt om vi måste kolla varandras inlägg innan vi postar dem och vad den andre har skrivit.. Jag menar ibland kanske jag har skrivit nått skämmigt Martina har gjort, jag får ju ändå det tillbaka i hennes nästa inlägg så :P..

Nu ska jag äta frukost sen tror jag nästan att vi ska iväg.. Så om jag inte hinner med ett inlägg innan vi åker, så får ni ha en MEGA bra dag!! :)
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback