Dagen i bilder..


Gick i skolan 1 h, då lyssnade vi på Cashguiden, tankvärt faktiskt.. Efter det stod jag ute i solen
och väntade på mamma som körde en massa ärendet.. Men det va ju fint väder så :)

När jag kom hem satte Fritte, Petra, Felicia och jag oss ute i solen.. Eller vi sprang mest runt och
tramsade oss.. Ibland är det skönt och ha småbarn på besök så man har en anledning till att
få flamsa runt.. :)

Haha Jag försökte ta foton så att hon va i luften, men det gick inte såå jättebra när hon bara
kastade sig ner på madrassen..

Meen sen lyckades jag få henne att hoppa :D Haha.. Hennes kommentar var:
-Nu kan du hoppa Hannah så fotar jag!  *Va det ett skämt? :O*

Hon hade med sig sina ridhandskar osså fick hon låna mina solisar :)

Martina hade köpt ett "indianband" som hon kallar det, tänkte att jag skulle ta o se hur man såg
ut med de..  Och sen stack vi till affären för att molla :P Hehe
Och nu sitter jag här framför datorn och bloggar och med mobilen i högsta hugg, för att försöka hinna med att svara på dagens sms..

Hur har er dag varit?
// Hannah

Kommentarer
Postat av: elin

sv: åh det finns så himla många goda b&j-smaker men phish food är en favorit. har du någon själv? kramar.

2009-05-20 @ 23:56:35
URL: http://modelin.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback