Träningsvärk...

Ja och jag skojar inte :P, Jag och Frida körde ett pass i trädgården igår och idag känner jag det som tusan i låren och i bakdelen.. Förut när vi va typ ja yngre och fick träningsvärk i låren så brukade vi sedan på kvällen slå på varandra för det va typ härlig smärta :P hehe.. Nån mer som tycker träningsvärk faktiskt kan va skönt?

Men iaf så bestämde vi att vi skulle köra idag med, och Martina va inte sen på att hänka på, därför satte vi ut en tid kl 11.00.. Och gissa vem som ligger och sover när vi andra är ute och pustar. Yeah you guessed right MARTINA!!!
Men jag visste typ innerst inne att hon skulle dissa i sista sekund, för hon pallar inte :P



Först va det inte speciellt fint väder, men det regnar åtminstone inte.
Somliga ligger och latar sig :)

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback