Svar på frågorna (del 4)


1. Läser ni någon utav "storbloggarna" (blondinbella,kissie,kenza,tomi tomic...m.fl.)?
Martina svarar: Ja jag läser Blondinbella och kenzas av dem som är uppräknade. Vet dock inte vem tomi tomic är. Sen läser jag ett 20 tal andra bloggar oftast varje dag. Kul att kolla in och se om någon har uppdaterat .

Hannah svarar: Händer faktiskt att jag läser dem, ibland mer än andra dagar.. Men om jag ska va ärlig så är det inget som lockar, gillar småbloggare mer.. Ni har mer att erbjuda..

2. Hur länge har ni bloggat?
Martina svarar:Jag har precis som Hannah haft blogg inan denna men det blev inte mycket uppdatering i den. Så nu med denna blogg har vi bloggat sen mitten av april.

Hannah svarar: Jag har nog bloggat lite längre än Martina, vi hade ju som sagt bloggar innan denne.. Kom på nu att jag t.om haft 2 bloggar innan denne ..

3. Varför började ni blogga?
Martina svarar: Kul trend som lockade även oss, vi kände dock inte för att starta upp ensamma igen så det blev tillsammans.

Hannah svarar: Det va nog mycke inspiration från andra och att man ville vara "en i gänget"..

4.Har ni koll på era nycklar? =)
Martina svarar: Absolut dom ligger i väskan alltid i samma fack, men dock tillsammans med många kvitton så det kan bli svårt att hitta dom där ibland.
Hannah svarar: Om frågan hade ställts för ett år sen så hade det varit ett stort NEJ.. Men nu har jag full koll på mina nycklar..

5.Sommar eller vinter? =)
Martina svarar: Jag måste säga sommar, älskar solen, bada, och sola.
Hannah svarar: Jag får ta och svara vinter, det lutar mer ditåt..

6.Vad gillar ni för årstid mest?
Martina svarar: Sommar, värme,sola och bada. Soliga sommarkvällar i love.
Hannah svarar: Som sagt, vinter.. Snö, kyla, lugn, mys och jul...

7. Hur tror ni erat liv kommer se ut om 10 år ?
Martina svarar: Jadu, om 10 år är jag 33 år. Förhoppningsvis så har jag hittat en partner, flyttat ihop med han i ett hus. Barn vet jag inte heller när det kommer, just nu är jag inte redo för det iaf men det är jag säkert om 10 år.

Hannah svarar: Det är svårt att säga, om 10 år är jag nästan 29 år.. Då hade jag hoppats på att jag har hittat ett fast jobb som jag trivs med, att jag hittat kille och att vi håller på att skapa en framtid för oss.. Barn vet jag inte riktigt när det kommer med i bilden..

8. Vad va det som fick er till idéen att skaffa en blogg?
Martina svarar: Hannah ringde mig en kväll och sa: Ska du och jag skaffa en blogg tsm. Roligare om man är två.

Hannah svarar: Det va nog när jag kika runt och såg att där fanns så många bloggar.. Jag ville skapa en egen med lite krydda i :)

9. Hur gammla e ni?? 
Martina svarar: 23 år.
Hannah svarar: 18 år ( tror vi svarat på den innan)

10. Är ni syskon?
Martina svarar: Absolut!
Hannah svarar: Japp vi är syskon

11. Varför bloggar ni två stycken,och inte har en varsin blogg.
Martina svarar: Svarar som Hannah, vi har haft bloggar innan men funkade inte riktigt detta går bättre.

Hannah svarar: Har försökt blogga varsin innan, men vi underhöll den inte som den borde.. Och bestämde tillsist för att ha en tillsammans så vi kunde ge er läsare nånting att läsa om varje dag..

//Martina o Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback