Svar på frågorna (del 2)

1. Om ni fick välja en plats på hela jordklotet att flytta till, vart skulle det bli?
Martina svarar: Jag hade valt Usa. För att det är stort, nära till en massa grannländer/städer.. Allt finns där typ..

Hannah svarar: Då hade jag valt Usa, dels för att jag aldrig ens varit där.. Men även för att det är så stort och att det finns en massa massa saker att göra.. Shopping, beachen osv osv osv..

2. Vart skulle er drömresa gå?
Vi svarar: Vi båda hade valt Hawaii då.. Det är paradiset, härliga solstränder och massa snyggingar (wink, wink)

3. Om ni hade ett jättestort lyxhus, vilket rum skulle vara störst och varför?
Martina svarar: Jag hade valt en stor walk in closet, med massor av plats till kläder, skor, mössor, kepsar, väskor och mycke mycke mer..

Hannah svarar: Jag hade förmodligen valt att ha ett stort och lyxigt kök, för just nu har vi riktigt litet.. Sovrummet sover man bara i och eftersom jag inte har MASSOR av kläder och skor som  Martina begöver jag inte en walk in closet heller..

4. Vad är era intressen?
Martina svarar: Att ha roligt, hitta på saker, träffa nya människor, shoppa, festa (dansa).

Hannah svarar: Förut var det väldigt mycke sport och så.. Men nu gillar jag att skriva och rita, det får mig att slappna av.

5. Vilken blogg är eran favorit?
Martina svarar: Jag gillar stilrobin mest. Jag tycker han skriver bra, har en bra stil och jag gillar hans innehåll. Han dömmer ingen. Jag läser massor av bloggar varje dag, många som är bra men når inte riktigt upp till hans nivå..
 
Hannah svarar: Jag gillar Albin Axelsson´s blogg.. Han är unik i sitt bloggande och skriver personligt.. Han blandar även text med massa bilder och video´s.. Tror nog att jag föll mest för hans blogg pågrund av at han är friidrottare och det är alltid roligt att läsa om..
 
6. Är ni intresserade av mode?
Martina svarar: Absolut! Men jag tar på mig det som jag gillar och känner mig bekväm i.

Hannah svarar: Inte direkt, men jag är medveten om det.. Jag följer inte modet, utan precis som Martina använder jag kläder som jag själv gillar och känner mig bekväm i..

7. Gillar ni att sjunga?
Martina svarar: Jag älskar att sjunga.. Och stuntals så tycker jag det låter väldigt bra trots att Hannah alltid klagar på det..  Kan sitta i bilen och sjunga, det gjorde jag senast igår när "what a feeling" kom på radion.. Precis när jag tar i för fullt så kör en bil om, och då sitter där en kille som glor och skrattar.. Jag vinkar och sjunger vidare..

Hannah svarar: Jag älskar att sjunga, dock så klagar folk ibland men who cares(?) Öppet eller bakom stängda dörrar det är vilket som..

8. Cirka hur många läsare har ni per dag?
Vi svarar: Det är väldigt olika från dag till dag, och beroende på vad vi skriver om..

9. Er drömkille? (förutom pojkvänner då, om ni har några)
Martina svarar: Den frågan har jag inget direkt svar på.. Det är så olika vad man faller för..

Hannah svarar: Jag tycker det är svårt att välja ut någon, för jag tycker det är en persons personlighet som gr den till ens drömkille.. Och isf ska han ha tonvis av humor, vara omtänksam, förstående och ha båda fötterna på jorden..

10 Favoritlåt?
Martina svarar: Det finns många låtar som är väldigt bra, men för att göra det lätt.. Den jag blir mst glad när den kommer på radion är "Gloria"..

Hannah svarar: Tycker samma där att det är väldigt svårt att välja.. Jag har nog en låt för varje humör jag har..
När jag är ledsen lyssnar jag på lugna låtar, när jag är glad lyssnar jag på gungiga låtar osv osv.

// Hannah & Martina

Kommentarer
Postat av: johannes

Sv:

Haha tack tack, :)

2009-07-22 @ 18:19:24
URL: http://madeinorrland.blogg.se/


Postat av: Cecilia

sv; tack för svar på frågorna som jag ställde under frågestunden :)

2009-07-23 @ 13:03:02
URL: http://justcec.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback