Suck på att vakna försent!

Vaknade precis, glömde min mobil där nere för jag sov hos mina förldrar idag.
Jag hatar verkligen att vakna försent för då är hela dagen förstörd. Nu är klockan halv 3 och jag har inte gjort något alls idag. Jag går och lägger mig på tok för sent. Det måste bli ändring på det.

När Hannah och jag pratade igår sa hon att hon hade velat prova att gå ut. Jag tittar på henne och blir rent lycklig. Försöker ta det lungt så hon ska känna sig avslappnad. Vet om att det brukar bli att det inte blir av och det är så tråkigt. Det största problemmet är kläder får hoppas vi hittar kläder så det blir av imorgon.

                        

Kommentarer
Postat av: Johannes&erik

Sv: Nu finns dom uppe! :)

2009-07-31 @ 16:46:33
URL: http://madeinorrland.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback