....

Godmiddag alla läsare!

Sitter här och tittar på lite bloggar och är allmänt slö. Vi har varit i malmö 2 dagar nu och shoppat och stressat fram enligt min mening. När jag shoppar eller är iväg på något så vill jag ta det lungt inte stressa fram hela tiden. Ska vi köra nu, är du klar, när ska vi gå dit där, ska vi hem nu. NÄ LÅT MIG FÖRJÄVELEN kolla i min egen takt. Vi kan väll sätta oss på ett fik och bara snacka. Nä det har man inte tålamod till. Så nu sitter vi här jag framför datorn och Hannah i sitt rum framför en film. Såhär blir det alltid hemma hos oss.

Förövrigt var jag iväg igår kväll och det var trevligt. Hannah ringde mig i natt när klockan var 02.15 på dolt nummer. Vi snackade en rätt lång stund och det var trevligt. Hade gärna pratat mer men det blir det nog inte idag.  Vad är ni för personer? Sådana som stressar fram eller de som vill ta det chill. ? Jag är den som vill chilla men gärna inte hemma utan ute bland folk, älskar att träffa nytt folk. Titta på folk och bara vara. Men det händer ofta att jag stressar men det är inte bra, därför jag försöker ta det lungt när jag väl kan.

 

//Martina


Kommentarer
Postat av: linda.

sv; tack så mkt!<3

Hoppas du också får en bra dag :)

Och glöm inte..

"Ett skratt förlänger livet"

2009-07-18 @ 13:34:27
URL: http://liindhas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback