Det va inge halsont :P

Hahah gick och la mig innan för jag kände mig risig, ont i huvudet och ont i halsen som jag trodde.. Men nu vakna jag av att jag fick riktigt ont nånstans i munnen och det visar sig att jag fått en förkylningsblåsa lääängst in på tungan, skit osså.. Det gör så jäkla ont och den sitter så dåligt till :P Aja jag överlever..
Nu när jag för en liten stund sen vakna till va hela hushållet borta dvs. Martina och Frida, dem har kört ut utan mig.. Så lessen jag blev :( Hehe..

Osså hittar jag en lapp på bordet bredvid min säng från Petra, där det stod :
- Hej Hanzi!!
Följer du med mig imorgon när jag ska tvätta deras bil? snälla! (hon menar Morbrors bil)
Och ville du följa med på lördag till Malmö och shoppa? :)
Kram Petra!

Haha sen hade hon ritat nått huvud med jätte stora läppar, dragit en linje och skrivit  --> BIG LIPS! ;D
Ha hon är för rolig ibland..


// Hannah


Kommentarer
Postat av: Lina

Han är en Pomchi. Halv pomeranian och hal chiahuahua =)

2009-07-23 @ 23:40:33
URL: http://monroy.blogg.se/


Postat av: Marie

fin blogg.

2009-07-25 @ 22:42:55
URL: http://marrwie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback