Brrr it´s cold in here ... går valsen i trädgården

Nu sitter även Petra i poolen bara jag som sköter min plikt och är här inne och bloggar haha . Nä men jag får väl ta på bikinin och dyka i jag med. Här kommer iaf lite bilder på morgon doppet.

 
Pappa kände att han var tvungen att vara först ut efter alla gliringar från oss.
 
Sen blev det dessa två som hoppade i. Felicia doppade sina fötter emellanåt men hon pallade inte.
 
Felicia hade på sin swimsuit där flytväst var inbakad. Hannah behövde ingen sådan .
 


//Martina

Kommentarer
Postat av: Erik

äe varmt kan jag inte kalla det, endast 10 grader här hos oss :)

haha jaha okej, jo men man kan ju både stå & sitta på den vi körde,

2009-07-04 @ 12:30:51
URL: http://madeinorrland.blogg.se/


Postat av: maalinhe - fotobloggen

skicka in din bästa sommarbild med temat "vatten" till [email protected] !



Det skulle vara jätte roligt !

dessutom har du chansen att få många fler besökare! KRAM :)

2009-07-04 @ 13:02:59
URL: http://malinhee.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback