Efter tio..

Hahah sitter och kollar på Efter tio med Malou, Kenza och Foki är med, tydligen skulle även Kissie vara där men hon dök inte upp.. Haha rätt komiskt med tanke på att hon är som hon är.. Visserligen har jag aldrig tyckt att hon var okej, men det är jäkligt respektlöst och töntigt det hon hållerpå med.. Visst att man får lov att tycka saker men de kan man ju hålla för sig själv då om dem är sådär respektlösa saker..

Haha ja iaf, tycker dem där tjejerna är ganska roliga.. Foki pratar sådär väldigt gulligt att jag som skåning knappt höra va hon säger emellanåt.. Kom på det att jag och Martina skulle egentligen intervjua henne, men det kom helt åt sidan, får ta upp det igen :) Ja, nä jag får kolla vidare nu..
Nån mer som ser på tv 4 nu?

// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback