Respons på Martinas inlägg..

När jag läste det inlägget Märta skrev här under kände jag direkt igen mig, fast dock lite annorlundare situation.. Jag skrev in mig på körskolan (för läängesen) och jag var där rätt ofta ett tag men sen börja det bli tufft i skolan och jag slutade gå till körskolan... Tjejen som höll i det här med bokningarna hade väll i uppgift att ringa upp en om man inte varit där på ett tag så hon ringde upp och jag svarade osså uppmanade hon liksom mig attkomma dit.. Meen det gjorde inte saken bättre så det gick ett tag till, fast då hade jag lärt mig deras nummer så när hon ringde nästa och nästa och nästa gång igen svarade jag inte :P Hahahha.. På tal om detta så kom jag nu på att jag nog är en sån människa eller jag vet att jag är det, sån som undviker dem flesta saker som jag tycker är jobbigt.. Såå det får nog vara slut på det nu eftersom Martina tog tag i träningen idag :)

Har ni någon gång fått liknande samtal? :)
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback