Oväntat samtal..

Jag slutade tidigt idag fick ett sms från pappa som undrade om jag kunde köra in och hämta han. Eftersom jag slutade tidigt kunde jag lika bra göra det. Har haft ont i mitt huvud hela dagen vilket parit pest på jobbet. Som tur är så är huvudvärken mycket bättre nu. Handlade med pappa sen körde jag hem för att gå ut och gå en runda kom och tänka på en oversize tröja jag sett i en affär och blev tvungen att gå till stan. Traskade i full fart iväg och kom dit provade och står i kassan. Då kommer det oväntade samtalet, inget nummer jag känner igen men svarar.

- Hej detta var ****** från ******* (gymmet jag tränar på).
- Hej (känner ångesten eftersom jag inte varit där på hundra år.)
- Det var längesen du var och tränade nu.
- Ja jag vet.
- Varför det då?
- Jag har inte kännt motivationen.
- Okej men vi kan kankse boka en ny tid.
- Javisst kan vi det.


Haha jag skrattar för mig själv där jag står i kassan. Shit att hon ringer hem och jagar mig haha. Men det är faktiskt väldigt bra. Jag har varit påväg flera gånger men kommer aldrig iväg. Nu har jag iallafall bokat in en ny tid så nu ska jag starta.

//Martina


Kommentarer
Postat av: jenny

Så bra! Önskar dig ett stort lycka till! Puss

2009-08-28 @ 23:14:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback