Storstädning....

Vi skulle åka in till malmö och fika men hann tyvärr inte åka in våra föräldrar kom hem.
Detta rsulterade i att husmedlemmarna är tvungna att hjälpa till och städa.

Jag bor inte här längre utan är hemma och hälsar på är det meningen att jag
ska hjälpa dom att sätda ändå?

Dom kommer inte hem till mig och städar,undantag från Hannah som hjälpte mig lite
i fredags.

Hoppas att vi kan åka in och fika ändå om en stund. Det är ju så underbart väder
och vi brukar inte vara dom som fikar på stan så det hade varit lite omväxling.

Nu ska jag fortstätta samla ihop mina grejor så dom inte åker i röjningen.

Ha det bra så länge
/ Martina


En gammal bild på mig!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är där och äter varje dag och mamma tvättar åt dig och du duschar här and so on, så det är ju det minsta du kan göra. Raderar säkert detta bara för du inte vill veta sanningen!!!

2009-04-26 @ 22:16:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback