Regnig onsdag..

Go eftermiddag :)
Regnar utanför mitt fönster nu, ganska tradigt.. Imorse när jag gick till skolan var det strålande sol och väldigt varmt..
Fast å andra sidan är det ganska skönt med lite regn och kyla, sol lär vi få gott om i sommar..
Var på Axel Ebbes konstmuseum med klassen, inte jätteintressant men ganska kul att se dem olika skulpturerna, vissa var finare än andra :)..

Och nu när jag kom hem för en stund sen hitta jag en gammal mp3, men den funka inte när jag skulle lyssna så jag satte i den i datorn.. Rätt bra gamla låtar, ni vet såna som kom för nått år sen men som senare har droppats.. Typ Bellydancer med Akon kom precis *Hahah*.
Men iaf en låt som var med (vet inte vad den heter) där, var med Johannes K nått från något sånt tv program där dem skulle bli sångare, nån som vet vilket och vem jag menar? Iaf sjuuukt bra låt :)


Bara för att dra något annat sådär snabbt, ni som bloggat ett tag har kanske varit med om att få både positiva kommentarer, men även finns det dem där tradiga negativa kommentarerna oxå.. För mig är det ingen chock att där skulle komma nån negativ kommentar nån gång, jag menar. Jag kan nog leva med att folk inte gillar mig eller hur jag tänker eller vad som.. Fast det jag inte riktigt förstår är vad dem männsikorna som skriver dessa negativa kommentarer tänker(?)  Vill dem ha uppmärksamhet, eller har dem vaknat på fel sida och tar första bästa och trycker på.. Oavsett vad så tycker jag bara det är tråkigt när folk gör så, om man har nått negativt eller bara kränkande att skriva så kan man ju lika bra låta bli, right?!
Så min fråga är väll bara, ni andra som bloggar eller bara allmänt får massa negativt mot er..

Tar ni åt er eller viftar ni bara bort det?

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag vet, blev rätt irriterad om man säger så.. prata med henne så får la se vad som händer nu :S

2009-04-22 @ 18:00:09
URL: http://tjusig.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback