Kvällens funderare..

Skickade in mitt Projektarbete efter skolan idag och fick nyss ett mail av min handledare, visst känns det bra när man får bekräftat att något är bra. Man blir genast på bättre humör :)
Skolan är typiskt en sån sak man älskar att hata men sen samtidigt så hatar man att man älskar den, nån som fatta? Hehe Iaf har haft massor av arbeten, redovisningar och prov den senaste tiden och nu börjar vi få tillbaka det mesta och jag blir förvånad över hur bra det går varje gång :D
Men alla dessa goda nyheter jag fått idag kan jag somna gott, speciellt eftersom jag är ledig imorgon..

Kom och tänka på en sak innan idag när jag såg fotot jag kommer lägga in nedan, att hur olika människor kan vara.
Jag och Martina är ju som sagt syskon, vi har 4 andra systrar till (I know, jäkligt många) och vi är helt olika på såå många sätt men sen har vi vissa gemensamma faktorer med..
Martina är blond, jag är brunett.. Hon är brun och jag är vit. Jag är mes och hon är inte mesig för fem öre..
Hon är utåtriktad och jag är tillbakadragen.. Men ändå så är jag roligare än henne(?) :P Hehe
Men saker som vi gör och tycker om är oftast dem samma.. Typ sport, killar, ibland samma tankar.. Bara det att dem är på olika nivåer men ändå ..
Nää men tänk hur två människor kan vara helt olika men ändå så kan dem vara allra bästa vänner? Funny how life turn´s out to be..

Dem brukar ju säga att opposite´s attract, stämmer det verkligen?


   
                                

// Hannah

Kommentarer
Postat av: Petra

Martina är ju inte blond på riktigt, hon är brunett och hon är inte jätte utåtriktad när det väl kommer till kritan, färg får hon ju när hon är ute i solen och det kan du också få.

2009-04-29 @ 09:34:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback