Go natt och sov gott...

Dax för mig att hoppa isäng, ska upp tidigt imorron..
Måste hinna ladda upp innan skolan, ska ha nationellt (muntligt) prov i Engelska B.. Jag älskar engelska och har alltid gjort meen om inte lärarna gö det intressant och roligt så kan även engelska bli tradig.. Meen jag ska klara av det ändå! :)
Ska somna in till Seinfeld nu *lovely*..

Fick ett mail innan ikväll..
" Var fan tar du vägen, du har inte varit inne på msn på flera dagar.. Skulle vilja påstå att jag saknar dig, men eftersom du var ganska förjävlig mot mig sist så borde jag va tacksam. Hahaha :P.. Nä men allvarligt, om det är mig du undviker? Så SLUTA med de!!"

Haha min dator suger, inget funkar som jag vill..
Fast å andra sidan är det kanske bra att msn inte funkar för annars hade jag väll suttit bänkad där en (LÅNG) stund till :)
Men nu är det sängdax.. Så god natt och sov gott!!

Take care!
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback