Bästa blogg enligt oss...

Nu var det så längesen vi hade en "tävling" här i bloggen så nu tänkte vi sätta igång en.. Det är nästan som veckans blogg fast ändå inte alls likadan, tycker att "veckans blogg" ska handla om en bra blogg och inte bara en blogg som blir utvald pågrund av att den lyckats samla ihop flest röster..

Tävling:
Tävlingen går helt enkelt ut på att lockas OSS till just DIN blogg, berätta vad din/er blogg handlar om och varför ni tror den skulle locka oss..
Sen kollar vi runt bland alla bloggar och granskar just DIN/ER blogg, om det är något som lockar och får oss att bli intresserade så är det mycket möjligt att just den bloggen vinner..

Om man vill vara med och tävla så kommenterar man detta inlägg, och skriver varför just DU har den bästa bloggen.. Om man även skriver ett inlägg på sin egen blogg visar det ju bara att man visar större intresse och gör så att man har större möjlighet att "vinna"

Vinnaren blir länkad i bloggen under  2 veckors tid..

Var med och tävla!!

Hannah & Martina


Kommentarer
Postat av: Emma

Min blogg handlar om mitt simpla liv som en otroligt underbar människa med otroligt starkt självförtroende, som verkligen ser ner på Kissie, Hon har verkligen ingenting att komma med. bara att läsa min blogg. Uppdaterar flera ggr om dagen, både om mig själv och kissies simpla liv.



Mvh E

2009-09-04 @ 01:01:21
URL: http://dameofdeath.blogspot,com


Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

sov sött =)

2009-09-04 @ 01:59:40
URL: http://lovelyc.blogg.se/


Postat av: jemini

underbar tävling, precis så ska det vara!

min blogg är flumm, jag skriver precis det jag vill, det jag tänker på och det jag tycker. Såfort det ploppar upp i mitt blondin huvud så ploppar det upp på bloggen! Kika in själva vetja ;)



www.jemini.blogg.se

2009-09-04 @ 05:57:08
URL: http://jemini.blogg.se/


Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

allt bra`?

2009-09-04 @ 06:25:32
URL: http://maatilda.blogg.se/


Postat av: Linda - ndaiL

va kuL!

2009-09-04 @ 07:19:06
URL: http://ndail.blogg.se/


Postat av: Emmelist

Hej tjejer! Trevlig tävling och självklart vill man vara med!



Jag tror att ni (och andra) kommer gilla min blogg för att min blogg är glad, humoristisk och sexig på samma gång. Jag är en blond partypingla med båda fötterna på jorden (dock bara en nu då jag är gipsad, haha).



Jag vill sprida glädje, humor och lyckas jag få en läsare att dra på läpparna eller skratta så känner jag att jag har lyckats.



Puss och tack för en bra tävling och blogg!!



http://www.emmelist.blogg.se

2009-09-04 @ 08:28:02
URL: http://emmelist.blogg.se/


Postat av: patricia

egentligen är min blogg precis som alla andras. Förutom att jag precis har flyttat ifrån min by, till storstaden Stockholm. Inte bara för att jag vill, utan just för att jobba med en journalist, även jobba som frilansjournalist. Utöver detta jobbar jag även som frilansjournalist åt lokala tidningar. Jag får träffa offentliga människor, har bland annat gjort en intervju med E.M.D! Följ hur min karriär går framåt, trots min unga ålder.

Tävlingar, shopping och tips är också en populär del i min blogg!

2009-09-04 @ 09:20:34
URL: http://patriciaar.blogg.se/


Postat av: carro

Hej!

Jag skriver om dem som bloggar, om mig själv och om senaste kändisskvaller. Helt enkelt det mesta.

Men mina kategorier är ju kändis & skvaller, bloggarna och bara jag.

Jag tror den kan vara intressant.

Mest kändisskvallret.

Kolla in

kram

2009-09-04 @ 09:25:03
URL: http://carolinesjoberg.blogg.se/


Postat av: IISABEL

Min blogg är precis som alla andras, men ändå inte. Den handlar om mitt liv, om hur jag ser på olika saker och ting. Sen tar jag verkligen en stor del av mina läsares åsikter, jag svarar alltid på alla kommentarer och läser andras bloggar. På min blogg finns allt från noveller, dagens outfit, kläder, olika bilder, och otroligt mycket om mina tankar och känslor. Nu på senaste tiden har jag skrivit mycket om min operation som jag gjorde för några dagar sen för det har påverkat mig en hel del. Jag är alltid öppen för nya saker att skriva om, men framförallt skrivs det om saker som intresserar mig. Mitt självförtroende går upp och ner hela tiden och det påverkar min blogg lite också. Trots detta så försöker jag alltid vara glad och ställa upp för andra. Ni är välkomna att kolla in min blogg om det intresserar er, för jag är gärna med i tävlingen! :) lycka till med allt :)

2009-09-04 @ 10:31:00
URL: http://onlyisabel.blogg.se/


Postat av: åsa

Åh, vad roligt! Klart man vill vara med i en sån tävling,,,=)



Jag har en blogg som handlar om,,,,allt möjligt verkligen!

Jag skriver om mitt liv, min familj, mina djur,

men har även en del tävlingar, och massor av humor!

Lägger in mycket bilder, och skriver det som dyker upp i mitt huvud helt enkelt.



Kika in och kolla vad ni tycket, vore jättekul att vinna! =)



Kram



Postat av: Ingrid

Min blogg handlar om mitt liv! Helt enkelt en tjej med båda fötterna på jorden som inte dreglar efter att vara som kissiemjaou eller någon annan av storbloggarna med sina sönderblekta hårbottnar! ;) Skriver vad som intresserar mig, och följer min egen stig här i livet! =D



Kramisar Ingrid!

2009-09-04 @ 22:45:41
URL: http://ingridsliv.blogg.se/


Postat av: Martina

Jag är gärna med och tävlar om läkning.



Min blogg handlar om mode som du kanske förstår "modemartinas", jag älskar mode från topp till tå och därför handlar en hel del om mina inlägg om just det. Jag älskar fotografera & fotograferas, strävan efter en systemkamera är baotastor. Jag skriver om min vardag, helger osv.

Jag tror att ni skulel gilla min blogg för att min inspiration är på topp just nu, Jag har massor av bilder av wildfox som bara väntar på att komma in.

Nya kläder som jag visar & kläder som jag vill ha.

Om ni gillarm in stil så är outfits en katoregi jag kan rekomendera. Jag hoppas ni väljer mig..



pusspåer!

2009-09-06 @ 20:49:16
URL: http://modemartinas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback