Never give up!!

Halluu, allt bra idag??

Jag mår nästan helt perfa, tummen mår inte lika bra.. Efter 2 låånga nätter då vi spelat Super Mario har den fått sitt, imorse kände jag knappt den coh då är det ILLA!! :D
Meen annars har dagen varit tipp topp.. Började med ett 40 minuters pass, kände svetten lacka, härligt!!
När jag ändå var på g så körde jag wii 30 minuter innan jag käkade frukost, wii spelen känns knappt som träning för det är så fruktansvärt kul men svitt blir man ändå..

Kusin kom förbi en stund för att spela och då passade jag på att gå ut en sväng med Miro (hunden), en sväng blev det inte direkt, vi var ute i 1h.. Trots att det är ganska kallt så är vädret ändå underbart, lite musik i öronen så funkar det att promenera själv med :)..


Jag saknar dig dock Petra, lite pepp hade gjort susen.. Men jag får motivera mig på annat sätt och min inspiration har jag redan, får försöka påminna mig själv dagligen så fixar jag det medans du är borta =)..
Jag hoppas att du har det sjukt bra i Tunisien och nu är det bara 26 dagar tills vi ses.. Kääääämpa!!
Älskar dig! ♥


Nää nu tänkte jag glo lite på tv..
Hoppas er dag varit bra so far!
Kraam



Never mind what people say
Hold your head high and turn away
With all, my hopes and dreams I will believe
Even though it seems it's not for me
I won't give up, i'll keep it up
Looking to the sky
I will achieve all of my needs
I will always believe

Kommentarer
Postat av: Petra

Kämpa Hannah! Jag saknar dig också! Som det står på sin handled: Never give up! Du fixar allt, men det vet du redan. Jag älskar dig! Kram <3

2012-01-03 @ 19:00:41
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback