You’ve got that smile, that only heaven can make!

Sabah Al Kari!
Keef Halek? :)

Haha morrn morrn inatt sov jag som en kung, gud va härligt.. Kanske för jag hade ett riktigt trevligt samtal på fejjan igårkväll, det gör en alltid lugn och på bättre hurmör :)
Idag är det jobb igen, som tur är så är en personal tillbaka så jag hoppas det blir lite mer kontroll än igår.. Men jag har iaf kort dag så det är chill för min del :)..
Direkt efter jobb blir det promenad hem sen ZUUUMBAAA.. Längtar lite faktiskt .. Sen ska jag plugga arabiska hade jag tänkt :) hehe.. Så vi får väll se vad som händer sen, men först tänkte jag käka frukost innan jag drar till jubb..

Ni får ha en riktigt bra dag!!
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback