Vilket väder!!

Godagens!!
Hur är läget idag??

Här är det bra, men vilket väder vi haft idag.. Innan när vi körde till Staffanstorp för att hälsa på Brita så öste det ner, usch.. När vi lämnade hemmet var det sol och väldigt varmt så ingen av oss var direkt klädda för regn :) Men som tur va så regnade det inte i Staffanstorp när vi kom fram :)..
Vi fikade lite hos Brita, väldigt trevligt! Sen satte vi oss och snackade ett bra tag, hon har blivit rikigt bra i sitt ben är uppe och springer en massa så snart kan hon väll förmodligen ta hem sin hund igen!

Men nu har jag kommit hem igen, skönt :) Resten av dagen får bli lugn, jag är trött sen kräftskivan igår.. Det skickades runt nån små snapsar med sjukt mycket alkohol i som smakade pyton men ner gick det :P hehe.. Cider och vin dracks det med, men kul hade vi.. Senare påkvällen drog vi "ungdomar" ut och lirade lite fotboll, såå kul, det blev även lite springtävling så jag antar att vi måste varit riktigt på lyset för det skulle ju aldrig hända annars :P hahaha..

Nä jag får berätta mer om gårdagen sen när jag lagt in bilder o så :)
Nu hade jag tänkt käka och plugga lite språk :)
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback