If you got someone that´s worth fighting for, don´t let nobody hold you down...

If ever there is tomorrow when we´re not together, there is something you must always remember!
You are braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think!
But the most important thing is, even if we´re apart...
I´ll always be with you and always fight for you!!

♥♥♥

Idag är en sån dag då mina tankar är överallt och ingenstans, en sån dag då jag tänker på allt bra som jag har runt om mig och på alla fina människor som jag älskar både som finns hos mig men även dem som funnits men som numera inte vandrar på jorden utan har sin plats i mitt hjärta..
När jag var väldigt depp för ett tag sen fick jag texten ovanför i ett sms, ett sms som jag sparat och öppnar och läser varje gång jag känner att livet suger och jag inte ser mycket mening med det..
Av någon anledning får jag mer kraft och jag kommer på att jag visst har nått att kämpa för, det finns visst mening och att detta bara är motvind som jag fanimej kan ta mig igenom.. Det gäller att alltid försöka se ljuset i slutet av tunneln hur jobbigt det än är..
Jag har många vänner, men det finns några som har fått en extra speciell plats i mitt hjärta..
Typ Alexandra (som skicka texten till mig) vi fann varandra genom ödet och jag är så sjukt glad över det.. Vi träffas inte speciellt ofta kanske för hon går skolan typ hela dagarna och sen spelar fotboll och jag jobbar & jobbar..  Meen det spelar ingen roll för när vi väll träffas hur lång tid det än har gått så är jag precis lika glad för att se henne och hon får mig alltid att skratta och må bra!! ♥
Vi är inte alltid ense om allt (typ vår senaste diskussion) men eftersom jag respekterar hennes åsikter och tankar spelar de ingen större roll.. Jag menar vi är två olika människor som upplvet olika saker i livet plus att jag är några år äldre än henne och är en annorlunda person.. Men ändå så är vi så lika på många saker och det var säkert av den anledningen som vi är där vi är nu!! :)

Här är ditt inlägg om du inte förstått det än Alexandra, du är den finaste Skrutt som finns hur mycket du än försöker förneka det.. Du är otroligt speciell, så snäll och givmild, ALLTID glad och sprallig, när man är med dig blir man så fruktansvärt glad och tack vare dig har jag varit med om dem mest konstigaste sakerna någonsinn, ibland är du naiv och "gnällig" men vafan :) Det är det som gör dig så unik, det är det som jag gillar med dig..
Tappa aldrig dig själv hur jobbigt livet än må vara och GE ALDRIG UPP, det sägs att allting löser sig till slut på något sätt.. Om du skulle vilja prata om något whatever liksom vet du vart du hittar mig och jag må kanske inte alltid tycka som du men jag är ALLTID på din sida, no matter what!!

It´s gonna take alot to drag me away from you,
there´s nothing that a hundred men or more could ever do
Just like the ways down in Africa, it´s gonna take sometime but I know you´re worth fighting for..
I´ll fight for you!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback