This could really be the good life...

Åååh nu kommer ett lyckoinlägg :D
Jag insåg när jag stod i hallen för ett tag sen att nu, just nu, IDAG är jag så fruktansvärt lycklig och det beror på så många olika saker..
Jag har världens underbaraste vänner, jag har en familj jag älskar, jag hade en fruktansvärt härlig stund efter jobbet då jag satt och snacka med Jenny&Åsa om karlar, sprit och smex :D.. Jag fick tränat zumba fast att jag egentligen inte pallade, men jag insåg att jag faktiskt har möjligtheten så varför inte ta den..
Testade en jacka som suttit sjukt fult tidigare som satt som en smäck nu, jag snackar med sjukt trevliga människor på internet och lyssnar på gudomlig musik..

Förutom det så är jag glad för alla små saker som inte är så självklara som att jag kan se, höra, känna, smaka och att jag får va den jag är..

Meeeeen just IDAG, är jag mest av allt glad för en speciell sak..
När jag stod i hallen och kollade in i spegeln fick jag världens smile på läpparna för jag insåg att jag är så lycklig att jag tagit mig ur denna skiten, äntligen, jag är FRIIII.. Jag känner inte längre ett behov av att tänka eller prata om dig, jag mår BRA nu.. idag, för att du är som bortblåst såå siktir git you MF.. Jag är mig själv och mår tusen gånger bättre än vad jag gjorde innan jag träffade dig.. Jag kan inte sluta le ens när jag sitter här och skriver för jag har vunnit, vunnit tillbaka mig!! :D

ELHAMDULILAH!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback