Bildbomb!!

Kräftskivan igår var väldigt trevlig, det är sådan tillställningar som får en att må riktigt bra då "alla" är samlade och man bara njuter av varandras sällskap och har sjukt kul :) Jag skrattar så fruktansvärt mycket när jag är med vårat gäng att jag alltid har träningsvärk i magen och jag älskar det!! ♥
Tack alla för igår och jag hoppas vi gör om detta fler gånger snart, skippa kräftorna dock :D hehe..

Nästa helg blir dte besök igen, då kommer Brita och vår faster och även vår halv syster Linda med man och min älskade systerson Oskar :) Trevligt..
Jag hade velat dra ut på kvällen, Harry´s månne??
Så ni som läser, vill ni dra ut på lördag??? :D
Kraaaam









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback