The one who get´s me will be a lucky bastard <3

Grattis!!
Idag firar mina föräldrar 26 år som gifta!!

26 år, hur lyckas man hålla ihop sålänge? För det kan ju inte va guld och gröna skogar vareviga dag i 26 år?
Min pappa började tidigare än mamma idag så när hon kom upp väntade där två paket till henne :) jag tänkte fota och visa er allt sen :)

Jag väntar dock fortfarande på min "soulmate" men han kommer..
Jag är precis som min pappa, I would go a extra mile for the one I love!.. Jag skulle aldrig
ta min partner för giviet, jag älskar villkorslöst och när jag väl älskar gör jag det med hela HELA hjärtat. Jag är en sån som känner att när kärleken inte finns där längre för vilken orsak som helst bör man dela sig för vad för förhållande är det om bara den ena parten älskar??
Hur jobbigt det än är så bör man inte leva som "fånge" i nått som inte är bra..
Jag skulle lägga all vikt på de små sakerna.. Saker som inte man förväntar sig som borde va självklara..
Jag har sett det "dåliga" i ett förhållande alldeles för många år i min uppväxt att jag vet precis hur jag INTE vill ha det..
Ta inte din partner för givet, älska medans du kan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback