Take what you want, steal my pride..

Build me up or cut me down in size
Shut me out but i´ll just scream
I´m only one voice in a million but you ain´t taking that from me!!



Tjingeling!!
Haft en bra dag??

Min dag blev inte mycket bättre än vad jag skrev att den va imorse, så sjukt stressigt på jobb och jag mådde bra fram till lunch sen kändes det som hela magen skulle vända ut och in.. Mådde så sjukt illa och fick världens huvudvärk men sånt man får kämpa sig igenom, fanns ingen chans att lämna idag med så lite personal :/..
Men nu mår jag tack och lov någorlunda bra, har käkat.. Tänkt vila en stund sen köra zumba, nu när jag väl kommit igång vill jag inte sluta :)

Annars då, Jenny och jag har bestämt oss.. Vi ska börja lära oss arabiska!! :D Yey!!
Basses språk är ju arabiska så han kan säkert hjälpa oss på traven och D kunde även han hjälpa till om det kärva :).. Jag köpte med mig hem anteckningsböcker när jag sluta jobb.. Jag vill göra nått med mening, lära mig nått nytt.. Det var så länge sen jag plugga nått, lärde mig nått som jag faktiskt tycker är kul :D.. I´m so excited!!

Nää nu ska jag kika vidare lite på nätet :)
Hoppas ni får en fortsatt bra dag :)
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback