Kräftskiva ikväll!!

Hej Hej
Allt bra idag??

I have never felt better, jag behövde verkligen åka igår för att inse.. Detta är sista gången jag nämner detta i min blogg nu, detta är över och nu går jag vidare med mitt liv!!!!!!

Idag ska vi ha kräftskiva här hemma, kusin med familj, Mark&Martina, Jenny&Basse och hela vår familj blir det.. så 13 eller 14 pers.. Trevligt :) Jag ser verkligen framemot kvällen, umgås, skratta och ha kul :) Lovely!!
Jag håller på och lagar pasta/kycklinggratäng till ikväll för alla (delvis jag) käkar inte kräftor, men den rätten tar så jäkla lång tid så det blir tradigt.. Meen det ska gå!!

Nää nu måste jag fortsätta..
Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback