I´m stronger without you!

Tjingeling!!
Allt bra med er idag??

Här är det helt okej, lite hoevärk men annars är det väl ok.. Ikväll hade vi tänkt dra till Staffanstorp och käka på D´s restaurang, får se om vi vågar oss in till S och hälsa på honom :P hehe.. DEt var så sjukt längesen jag såg honom så jag vet inte om jag ens vågar snacka med honom *nörd* Yes man!

Meen jag ser framemot kvällen, det är inte ofta vi ALLIHOP gör nått.. Ikväll blir det Mark&Martina, Petra, Frida, Jenny&Basse och JAG!! :) Trevligt!!

Idag har jag städat och donat lite, imorron ska vi nämligen ha kräftskiva och där kommer ett helt gäng.. Så städning behövs, jag ska laga två stora formar pasta/kycklinggratäng och mamma får väll fixa med kräftorna för det käkar inte jag :P hehe :) En skojig helg med andra ord!

Vad händer hos er denna helg??
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback