I bet it sucks to be you right now!

Hejsvej :)
Allt bra med er idag??

Här är det helt okej, har tränat zumba idag *härligt* behöver verkligen komma igång igen på det spåret jag var, då jag mådde bra innan you know who! Men jag kommer över det, jag fixar det...
Har precis käkat, nu sitter jag och ser film med Frida :) "He´s the girl" heter den :).. Jag är ledig på måndagar vilket kan va ganska skönt faktiskt, ha en extra dag ledigt liksom.. Dem ringde precis från jobb och frågade om jag kunde börja tidigare imorron, visst varför inte det är pengar liksom.. Det kan alltid behövas :)..

Nä nu ska jag kika vidare sen ska jag färga håret och sen ta mig ut på en promenad :)
Ha en fortsatt bra måndag!!
Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback