FML!!

Godmorgon!!
Har ni sovit gott??

Jag har sovit såå jäkla dåligt, gick och la mig elva somnade halv tre.. Kunde verkligen inte komma till ro och sen blev det bara att jag låg där och mådde allmänt piss.. Nu vaknade jag en timme innan jag skulle upp och hade sjukt ont i magen, känns som det bara kan bli bättre från här.. Men ack nä dem ringde från jobb och fråga om jag kunde börja ännu tidigare för alla ordinarie va sjuka :O FML som Alexandra brukar säga..
Nej jag kan inte börja tidigare :(, det känns jobbigt när det är sån stress..
Men jag hoppas det kan vända om jag bara kommer till jobb :)

Näää inget mer negativt nu, nu ska jag ta det lugnt och njuta av att det är världens största sol ute..
Sen ska jag ta det lugnt och gå till jobb och hoppas på att det blir en lugn dag..

Lycka till vad ni än ska göra idag!!
Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback