"Du får leva med det resten av ditt liv"

Vad hittar ni på med denna afton??
Jag sitter med gänget här himma och glor på film "Hur många lingon finns det i världen", jag sitter iof mest vid datorn eftersom jag såg filmen för några dagar sen :P.. Men det är väldigt charmig på sitt sätt :) Har ni sett den??

Imorron är jag som sagt ledig, väldigt skönt.. Mamma jobbar kort dag så när hon kommer hem ska vi köra till Malmö med Miro (hunden) och klippa hans klor också hade vi tänkt ta en sväng inom skopunkten för att se om dem fått in nån höstskor.. Känner att mina vår/sommar skor börjar bli kyliga att gå i :P..
Sen får vi väll se vad vi mer hittar på..

Hade även tänkt köra igång min zumba på allvar igen, jag kom ifrån den när jag gick in i min depression :P ha ha.. Nä men allvarligt gjorde jag till viss del det, när jag blev helt depp över S gav en del av mig upp allt jag tycker är kul men det ska jag fan hitta tillbaka.. Man ska inte gråta över spilld mjök, right?!

Nu ska jag kika vidare, ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback