Zumba för hela slanten...

Gomorron!!
Gick upp klockan 7 imorse för att köra zumba, känner att det är bättre att ha det gjort direkt än att gå och vänta och sen känner man ändå inte alls för det :) Det gick jättebra och jag blir så jääkla taggad så det inte är sant :)
Efter helgens "katastrof" med maten så är det nytt upplägg!! :) Detta kommer gå bra!

Idag är jag ledig från jobb, skööönt :) Tänkte gå ut och sola om solen nu vill hålla sig framme för min skull :D Sen blir det en lång promenad ...

Förutom det så är jag såå exremt spänd över en sak som kommer hända på onsdag, bestämde mig igår och redan på onsdag är det dax :S Guuud så nervöst :).. Ni får veta efteråt!!

Ha en bra dag allihopa!
Kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback