Om Hannah ;)

Jag träffade hanna på ett dagis där jag praoa och visst va det lite blygt och så först men sen gick allt bra när vi börja prata med varandra . Hannah hjälpte mig mycket under min prao och det uppskattar jag verkligen . Och Hannahs syster Petra va även där som jag fick mycket god kontakt med som också hjälpte mig mycket ! :).. Ett tips är att börja inte skoja med dom två !! dom ligger alltid ett steg före så det är inte ens en idé att göra något mot Petra & Hannah , själv va man så dum och skulle skoja med dom och viss dom spela med men när sen man skulle hem ja då hitta man inget ! och allt tack vare systrarna  Nilsson ! ;D  . Well har fått än jätte bra vän ! som jag alltid blir glad av att få träffa och får mig alltid att ha ett leende på läpparna :) Det sjukaste är att alltid när vi träffar varandra händer något konstig men ändå roligt . :p och en dag när vi va på dagiset och Hannah hade en sjukt dålig dag så va hon egentligen inte så arg fööör jag va där ;) hahaha …  well kan inte beskriva så mycket med ord men du vet vad jag tycker om dig Hannah :) !!!

Kraaam
// Alexandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback