If there´s a will there´s a way!!

Gokväll :D
Hur har ni det? Jag mår kanon & guuud jag är så fruktansvärt taggad :D

Imorron (måndag) jobbar jag hyffsad dag sen är jag ledig resten av veckan och då är det fan i mig gärnet.. Jag har en vecka på mig (eller 5 dagar) och den veckan ska gå super bra!! :)

Idag har varit en ganska lugn dag, körde zumba imorse och nu ikväll :) Lagade makaronipudding eller jag gjorde inte det, syrran gjorde det åt mig :P hahah :) Sen fick jag köra akut upp till kusin och fixa hennes hår :P Hahaha..
Min kusin (5 år) Fick för sig att fixa sitt eget hår eller rättare sagt klippa det själv och det gick ju lite si och så... Klippte bort all lugg och nästintill snagga sig själv på sidan :P hahah :D Det får helt enkelt växa ut för det gick inte att rädda!

Nu ska jag se film hade jag tänkt, ha en fortsatt bra kväll!!
Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback