"För vi ska ta studenten.."

Tjingeling!!

Vilket tråkigt väder det har varit om vartannat idag, regn, sol, vääääärme, regn, sol och nu ser det ut att bli regn när som.. Buuuh..
Gick ner för att möta syrran när hon sluta skolan kl 11, mitt i allt sätter orkestern fart och studenternas parad går av farten rätt emot oss :P hahah.. Vilket jubel, skrik och visslande, kan fortfarande komma ihåg känslan :D..

Mitt i allt säger lillasyster - Tänk att det är jag om två år :P (Helt lycklig)
Hahaha jag kan inte förstå att det va JAG för 2 år SEN, shiiit alltså.. Men fick tillbaka min ungdom när folk på facebook börja skriva hur många år sen det va dem tog studenten, allt från 8, 13, 25 till 40 år sen :D Såå jag får ta och stryka att jag skulle va gammal :D

Men jag unnar dem verkligen glädjen för den får man bara vara med om en gång i sitt liv och det är lycka på hög nivå, sista veckan på gymnasiet (skolan) är fantastisk.. Nästan så man kan längta tillbaka, men endast för just den delen :P

Kraaaam ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback