Alexandra aka Lillfisen!!

Här kommer inlägget som är dedikerat till dig Alexandra, så slit det med hälsan!! :)

Jag träffade Alexandra precis som hon skrev på förskolan där jag jobbar, hon hade några veckors praktik.. Jag hann bara träffa henne max två timmar första gången vi träffades men redan då kändes det som att vi fann varandra på nått sätt :).. Hon är precis som jag va, älskar fotboll som jag gjorde, väldigt rolig & sprallig och inte som jag ENORMT LÄTTLURAD!
Under alla hennes veckor på praktiken träffades vi bara 3 dagar, och hon var inte ens på min avdelning så vi träffades bara under timmen då vi var utomhus.. Men knasigt nog har jag fått en vän för livet! :)

När vi är tillsammans händer det ALLTID sjukt konstiga saker, som en dag på jobb.. Hon har fått för sig att jag alltid är så snäll och glad.. Men just den dagen var inte min dag om vi säger så, jag var sjukt irriterad och trillade i backen för att det hade regnat :P hahha.. Nästa gång vi träffades och satt utanför affären var det en äldre man som backade rätt in i en bil :P hehe Sååå roligt!!..
När jag träffar henne blir jag alltid glad, hon har sån positiv energi trots att hon gnäller MYCKET :D hahhaha.. 
Men roligast av allt var nog innan ikväll när jag och en vän skulle lura henne över telefonen.. Hon ska på en resa till spanien om nån vecka och vi sa att flygbolaget hade gått i konkurs, lättlurad som hon är hörde man hur hennes röst gick från jätteglad till riktigt stressad.. :P Efter ett tag la vi på och då ringde hon tydligen upp sina föräldra och sa till dem :D hahahah.. Dåligt samvete som vi fick var vi tvungen och ringa upp och berätta, roligast hade varit om jag hade kunnat lägga upp klippet här så ni fick höra för jäklar vad vi skrattade :P hahahah...

Vi har så jäkla roligt när vi träffas eller när vi snackar överhuvudtaget.. Du är sjukt underbar och du blir VISST bra på bild din kylling!!! Såå just därför kommer jag trots att hon kommer gnälla över det lägga in en bild här nedan :D

Kraaaam på dig Lillfisen!! ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra :)

Äntligen :D

Men dom timmarna räckte för vår vänskap :)<3 och nej jag e faktiskt inte såååå lättlurad hahaha ... det va inte snällt det ni gjorde :( ! för min resa haha buhu :( INTE OKEJ !

haha noway att jag gnäller !



och du är bääääst !!! (L) !

2011-06-26 @ 22:10:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback