The way you make me feel...

Gokväll, allt bra??
Här är det bra, idag har det varit riktigt härligt väder.. Väldigt varmt och solen har skinit hela dagen, skööönt :)
Något som dock INTE är särskilt skönt är att min lönelapp har hamnat på villovägar och inte kommit fram till chefen så inga pengar hamnade på mitt konto idag, nää så jag får vänta en vecka extra innan jag får min lön *sjukt*.. Jag retar mig så fruktansvärt mycket, hur f*n kan man göra så, denna månaden var det 30 personer innan mig som inte fått sin lön.. Jag är FÖRBANNAD!!!

Meen nått som lättar lite är känslan jag har inom mig och det känns så bra.. Varje gång jag tänker på det får jag världens största leende och blir så fruktansvärt glad :) Tänk att 3 träffar i sammanlagt  7,5 timmar gör att man känner sig som en helt annorlunda människa, tänk vad EN person kan göra :).. I kind of miss you!!

Hoppas ni haft en bra dag!!
Kraaaam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback