Söndag..

Har ni haft en bra dag??
Vad har ni hittat på för nått?

För min del har och är söndagen en oerhört tråkig dag, det är "vilodag" för många även för folket i detta huset.. Dagen efter börjar man jobba, som tur är så är jag ledig en vecka till.. Men man känner ju av rutinen som dem andra går efter, dem börjar fixa sig för att sova redan vid 21 så då måste man själv också börja röra sig in på sitt rum *suck*.. Tråkigt nog har dessutom 3 av dem tjejerna jag umgås mest med dessutom killar så dem är ju ALLTID upptagna oavsett *ogilla*.. Glad för deras skull ABSOLUT, men inte lika kul som när ingen hade något.. Jag får väll sätta fart efter tisdag när jag får träffa S, sen ska jag inte va tillgänglig mer hehe.. Eller endast för Alexandra som jag lovat att aldrig ska komma efter en kille :D hehe...

Nää nu sötter jag igång en film eller nått, för jag står inte ut med att va deppig denna tradiga söndag!!!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: aleexandra

Naaw tack !! ♥

2011-07-31 @ 22:35:02


Postat av: Martina

Jag kommer hem imorogn då kan vi tilllbringa kvällarna tsm igen :) <3

2011-07-31 @ 22:52:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback