Sometimes I sit and wonder, is this life really for me?!!

Gomorron eller middag!!
Sitter och väntar på att våra bästa år ska börja :), har semester denna veckan vilket är otroligt skönt.. Få vila upp sig plus att då hinner jag träffa Alexandra ♥ innan hon åker på semester, va tomt det kommer va utan henne :(.. Men det fixar vi! Hahaha..

Idag ska lillsyrran iväg till Malmö till doktorn och jag har funderat på om jag kankse ska hänga med, kankse kan göra nått där medans dem är inne hos doktorn.. Men vi får väll se helt enkelt, annars träffar jag Alexandra :D..

Satt och fundera på vänskap igårkväll, hur människor kommer in i ens liv och antingen stannar dem där eller oxå försvinner dem med tiden... Jag har många "ytliga" vänner med ytliga menar jag inte på det sättet utan "vänner" eller bekanta som jag träffar nån gång, hälsar på och snackar men det är typ allt..
Sen har vi dem där som alltid finns där dem kan man ha i alla år och man tröttnar aldrig på dem, typ Jenny.,. Konstigaste är ju att hon är nåra år äldre än mig, snart 7 år.. Men betraktar ändå henne som en väldigt god vän, trots att vi har flera år emellan oss finner vi änd¨å ett band av saker som vi har gemensamt.. Sen har vi Alexandra som är 4 år yngre än mig.. Jag som bruka ha väldiga åsikter om folk som är yngre :P haha.. Meen när jag träffa Alexandra så klickade det helt enkelt, vi har sjukt mycket gemensamt och hon är precis som jag.. En galenpanna!!..
När jag är med just dem här två människorna mår jag BRA, det är aldrig en lugn stund och skrattet finns alltid där..

Bara så ni vet så är ni underbara!!! ♥
Kraaam!


Kommentarer
Postat av: du vet vem ;-)

snygg bild.....

Du är underbarast ! verkligen <3

2011-07-11 @ 17:33:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback