Rädsla...

Ucsh fy bubblan.. Jag har alltid varit väldigt överkänslig mot det mesta, speciellt flygande djur.. Humlor, bin meeeen inget slår min rädsla för dessa slemmigt äckliga, hårda, håriga djur :P Ha Ha Ha.. Ollonborror, känner ni till dem?? Dem kommer på sommaren just runt denna tiden och håller sig kvar ca en månad...

För två år sen förlorade jag en mobil pågrund av dessa krypp, har säkert skrivit det tidigare.. Men dem flyger in i en och eftersom dem är så stora känns det som nån kastar nått på en och om dem lyckas få fatt i ditt hår är det kört.. Dem krullar in sig och bor där, usch får rysningar bara jag tänker på dem jäklarna.. Jag gick bara några meter ifrån vårt hus och rätt som det var kom borrarna, dem pickade på mig.. Jag börja skrika, böla, gala ja you name it, I did it!! Jag kasta min mobil på dem och sprang fortare än blixten.. När syrran gick ut för att leta efter mobilen va den försvunnen, typiskt..

Jag hatar det faktumet att jag verkligen låter dem styra mig, jag går alltid in innan 21 för att jag vet att dem dyker upp sen.. Stänger mitt fönster trots att det är vaaaaaaaaaaaaaaarmt som tusan i rummet.. Jag skulle påstå att jag är sååååååååååå jäääkla rädd för dessa djur, jag kan inte ens beskriva känslan av att tro att man ska kollapsa om dem kommer nära dig.. Det är hemskt.. Finns det botemedel??

Ikväll försökte jag göra lite framsteg själv, Alexandra kom förbi för att snacka.. Jag gick inte in vid 21 trots att jag mycke väl ville det.. Jag stanna ute enda till 22.40, *stolt* hahah.. Men sen sprang jag in som en stucken gris..

Help me, behöver råd!!!
Va gör ni ikväll??
Kraaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback