Para Siempre <3

Dem sitter här och snackar tatueringar och jag blir såå sugen, det är verkligen en drog.. Har man en gång börjat så kan man inte sluta, man vill bara ha mer och mer!!

Det finns några texter som jag skulle kunna tänka mig, några har jag tänkt på riktigt länge andra bara ett tag :)

"You gotta swim out of your comfort zone to catch the wave that´s gonna change your life"

Den tycker jag är så bra, så JAG.. Så fin på nått sätt och det är precis vad jag tampas med varje dag och tillfälle..
En annan text som jag fått på huvudet är....

"Para Siempre ♥"

Det betyder Förevigt..

Jaa jag lär väll hinna fundera en, två och tre gånger till innan jag gör en tredje tatuering tror jag.. På måndag ska jag tillbaka och fylla i mitt hjärta så linjerna blir starka och fina :)

Har ni nån tatueringar??
Kraaam



Kommentarer
Postat av: :-D

- What doesn't kill you make you stronger

2011-07-20 @ 23:12:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback