Memories from hell!

Godmorgon, allt bra??
Här är det i stort sett som igår, mår fortfarande illa och känner mig yr... Förstår inte vad som satt igång detta, för det kom verkligen över en natt typ..

Igår stannade Martina en bra stund in på natten och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord men det spårade mer in på killar och minnen vi har av olika personer vi träffat osv.. Därav rubriken för min del..
Jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller spy när jag berättade om en sak som hände för sisådär 5 år sen..
Jag kan inte minnas en enda positiv känsla eller händelse med den människan allt är bara kopplat negativt så här i efterhand, när jag satt och berättade mådde jag så sjukt dåligt, uselt.. Det sägs att man inte ska ångra saker, vilket jag inte gör heller.. Men jaa, nått kunde ändrats hehe.. Usch jaa, får hoppas att jag i framtiden kan koppla människor till positiva saker istället, åtminstone en positiv grej :)

Nu ska jag käka frukost sen ska jag köra och handla med pappa, imorron firar vi min faster som fyller år :)
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback