Lovesick...

Ett långt utdraget suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck!!!
Jag blir galen, jag kan inte tänka klart, det kör runt i huvudet, jag blir glad sen ledsen (fast förmodligen av lycka mer) och sen tillbaka till superglad..

Fick en knasig känsla av att det var fel på mig och man skulle nästan kunna tro det med dem humörsvängningarna.. Vi satt och spelade kort och alla satt och skratta men inte jag, kändes som att nått kröp på min kind och vad var det? Hahahah sicked en jäkla tår..  Alltså vafan, jag sa till två av mina vänner att det är pinsamt för det är verkligen INTE jag, jag är inte sån.. Eller jag trodde att jag inte var sån, har aldrig varit tidigare eller oxå har jag inte verkligen känt det i hjärtat förr.. Jag bruka säga till dme vilka mesar dem va och dem kasta tillbaka kommentaren att jag inte kan ha känslor då och näe just då var det mycket möjligt..
Men jag tar tillbaka det nu!!!!!!!!

De riktigt bra sakerna känns i hjärtat!!


Hahah Alexandra kommer dampa på mig för jag skriver en massa strunt men jag kan inte hjälpa det :P
Kraaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback